جستجو در مطالب سایت باربری

مسیرهای حمل بار در استان های کشور را بیشتر بشناسیم

راه های ارتباطی استان های ایران

استان البرز:

استان البرز از ابتدای شکل گیری به عنوان استانی مستقل از پایتخت، همواره از جهات مختلف مورد توجه بوده و اکنون نیز از اهمیت بالایی در عرصه های مختلف برخوردار است و یکی از ویژگی های برجسته این استان را که می توان از مهم ترین آن برشمرد، وجود موقعیت جغرافیایی و حمل و نقل است که اگر نسبت به آن بیشتر تامل و تفکر کنیم، می توانیم دستاوردهای بسیار و مفیدی را از جهت آن دریافت کنیم.


 آنچه مهم تلقی می شود تا بتوان از شبکه ارتباطی این کلانشهر بهره برد، رسیدگی به راه های زمینی و هوایی و همچنین توسعه بهبود وسایل حمل و نقل به ویژه توجه به بحث حمل بار در این دو مسیر است زیرا با وجود قرار گرفتن کرج میان دو استان قزوین و تهران اگر که همت مسئولین دخیل باشد، می توان از این موقعیت به عنوان عاملی برای تولید اقتصاد کلان و حمایت از کالای ایرانی و همچنین افراد مشغول به کار استفاده کرد.
همچنین نه تنها این بزرگراه، بلکه وجود خط ریلی و هوایی که در این استان موجود است، توانایی تولید اقتصاد از لحاظ احداث گمرک و تسهيل فرايندهای گمركی با هدف توسعه گردشگری و تمهيدات لازم برای تسهيل امور تجاری، تشويق صادرات و گسترش عبور كالا و یا حمل بار هوایی و پستی، فرآوری کالا، انبارداری، خدمات سردخانه‌ای، صنایع بسته‌بندی و صادرات وجود دارد که نباید از آن غافل شد.
اما همه این مسائل درحالی است که نه تنها به جنبه اقتصادی حمل و نقل استان توجه کمی می شود بلکه حتی برخی از مردمان ساکن کرج از وجود خط ریلی راه آهن و یا فرودگاهی تحت عنوان فرودگاه پیام در این شهرستان بی خبر هستند که شاید بتوان این نا آگاهی را به کم کاری و یا کم توجهی در اطلاع رسانی و نصب تابلوهای راهنما برای این دو عامل ارتباطی از سوی مسئولان ارتباط داد چراکه وقتی اطلاع رسانی و آگاهی مردم از وجود اینچنین امکاناتی در استان بالا رود، استفاده بیشتری از آنها خواهند داشت و درنهایت نه تنها از میزان ترافیک موجود، بلکه از میزان آلودگی هوا نیز کاسته خواهد شد.
همچنین درصورت توجه ویژه به افراد در بخش حمل بار، قطعا با عواقب خوب و مثمر ثمری در حوزه های متعدد روبه رو خواهیم بود.

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

اتوبار اسدآبادی   حمل اثاثیه منازل و شرکتها  30% تخفیف شبانه روزی  بسته بندی حرفه ای،ضربه گیر   شماره تماس: سهروردي  ...
باربری در شفت - باربری شفت - اتوبار در شفت - اتوبار شفت - باربری در شفت با اتوبار همشهری شفت - اتوبار همشهری در شفت - باربری همشهری در شفت - معتبرترین...
اعلام بار چهارشنبه 96/08/03   نایین به مال خلیفه  _ سیمان  پاكتی  _  تك كمپرسنایین به قم  _ سیمان  پاكتی ...
اتوبار لاکانی رشت: حمل اثاثیه منزل در رشت اتوبار لاکانی بعنوان یک مرکز تخصصی در حمل کالا و اثاثیه منزل . انواع یخچال های ساید . گاوصندوق . تردمیل . پیانو...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 50002691821 پیامک بفرستید و یا با شماره 09121943801 امیر علیپور تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام باربریاینستاگرام باربریفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات باربریگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید باربری