جستجو در مطالب سایت باربری

ناصر کاویانی در گفت و گو با خبرنگار سایت حمل و نقل و باربری از وضعیت نامطلوب باربری و حمل بار در استان البرز و حتی کشور خبر داد و بیان داشت: متاسفانه امروزه در حوزه حمل بار رانندگان با کمبود کار و در مواردی حتی بیکاری روبه رو شده اند.
وی ادامه داد: برای حل این مشکل شهرداری تمامی شهرستان ها و به ویژه بخش حمل و نقل این دستگاه باید نگاه ویژه ای به مشکلات و مسائل افراد داشته باشد.
رئیس اتحادیه کامیون داران استان البرز اضافه کرد: ایجاد سیستم دوگانه در این عرصه عامل اصلی بروز مشکلات می باشد.
کاویانی تصریح کرد: نرخ شکنی در حوزه باربری و جابه جایی اعداد و ارقام سایر عواملی هستند که باعث بروز مشکلات متعدد برای کارکنان این عرصه می شوند.
وی در ادامه عنوان کرد: گسترش علم و فناوری و البته تکنولوژی نیز با ایجاد برنامه هایی همچون الو پیک و اسنپ و... نرخ شکنی ها را به شدت آغاز کرده اند و این درحالی است که گویا هیچ کس برای مقابله با این کار آنها برنمی خیزد و با موازی کاری این افراد، عده کثیری از افراد قربانی خواهند شد.
کاویانی در ادامه سخنان خود با تاکید بر قانونمند بودن تعرفه های موجود در حمل بار، اظهار داشت: وقتی قیمت معینی برای هر امری مشخص می شود، به هیچ وجه نباید آن را نادیده گرفت و یا حتی آنها را زیر پا گذاشت.
وی در پایان نیز بیان داشت: این اقدامات موجود در جامعه و به ویژه در حوزه حمل بار، به معنای سوء استفاده از شرایط در عین نابودی و بیکاری همنوعان قلمداد می شود.

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

اتوبار تندربار  ارائه دهنده خدمات باربری در مازندران  باربری در ساری - باربری در آمل - باربری در بابل - باربری در قائمشهر - باربری در چالوس -...
باربری خراسان رضوی مشهد حمل خرده بار و دربستی به تمام نقاط کشور بارگیری و تخلیه   اکبر...
باربری ملت جنوب جم (جم، عسلویه، کنگان، دیر و بوشهر) و پوشش کل کشور باربری ملت جنوب جم ویژه اسباب کشی  به تمام نقاط کشور به صورت رفت و...
شرکت باربری و خدمات حمل و نقل سهند قبول هر نوع کالا اسباب اثاثیه منزل، مبلمان جهزیه و کالاهای اداری، دستگاهای صنعتی به داخل شهر و تمام نقاط کشور همراه با...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 50002691821 پیامک بفرستید و یا با شماره 09121943801 امیر علیپور تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام باربریاینستاگرام باربریفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات باربریگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید باربری