باربری کوثر بار - حمل اثاثیه از مازندران به سراسر کشور

جستجو در مطالب سایت باربری

باربری و اتوبار در بابل

اتوبار مازندران با سالها تجربه ، بهترین و معتبرترین اتوبار در محدوده بابل میباشد. اتوبار مازندران به صورت شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل اماده خدمت رسانی به شهروندان محترم شهر بابل است.

ما در کلیه نقاط سطح استان مازندران از جمله شهر بابل خدمات خود را به صورت،بسته بندی،حمل و نقل ،و چیدمان توسط کارگرانی ماهر و مجرب در امور سباب کشی ارائه می دهیم و  انواع پکیج های بسته بندی اروپایی ، ایرانی و سنتی برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل در اسباب کشی در خدمت شما هستیم .

تمام همکاران و پرسنل اتوبار مازندران طی مراحل دشواری آزموده شده و از فیلترهای گوناگونی برای فعالیت در مجموعه عبور کرده اند پس ما به شما اطمینان میدهیم که از خدمت رسانی ما ۱۰۰% راضی خواهید بود.

سرعت عمل ما در مقایسه با دیگر اتوبار و باربری ها بی نظیر است.

اتوبار مازندران  با ارایه سرویس مناسب که با حجم لوازم و اسباب متناسب باشد تاثیر بسزایی در یک حمل و نقل و اسباب کشی منظم، سریع و مطمئن خواهد داشت وبصورت شبانه روزی با سالها سابقه ی درخشان در حمل و نقل و باربری بین شهری، آماده ارائه ی خدمات به مشتریان محترم میباشد.

 

 بیمه کالا تا سقف دلخواه همراه با بارنامه دولتی
  رانندگان مجرب و متعهد خوش اخلاق
حمل اثاثیه منزل و انواع کالا از تمام شهرهای استان به سراسر نقاط کشور

 

 

شماره تماس:

09117953166

09362851603

باربری کوثر بار مازندران

 

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

اتوبار نیاکان آبان،علی آباد , نازی آباد،خانی آباد،شهرری و... با مجوزطرح و کارگران خوش...
باربری و اتوبار در چالوس اتوبار پاسارگاد با کادری مجرب ، خوش اخلاق و با مهارت در امر جابجایی و حمل اثاثیه مطمئن ترین و معتبرترین اتوبار در محدوده چالوس...
فرهاد بار اصفهان: حمل و نقل اثاثیه در اصفهان حمل و جابه جایی اثاثیه منزل در اصفهان    جا به جایی اثاثیه منزل و کالاهای تجاری، یخچال های...
اتوبار ایران زمین   30 % تخفیف ، با بیمه و سرویس VIP با مجوز اتحادیه ،شبانه روزی شهر و شهرستان فقط حومه با تخفیف ویژه   شماره...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 50002691821 پیامک بفرستید و یا با شماره 09121943801 امیر علیپور تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام باربریاینستاگرام باربریفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات باربریگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید باربری